Hambergs Fisk

Tjohej!
Provjobbet igår kändes riktigt bra, det va roligt att få jobba på cafe igen :D alla var så snälla och hjälpsamma och man kom in i det snabbt. Ska få komma tillbaka på lördag då det är stressigare för att få prova på det också och se om jag klarar av stressen. Nu under vardagarna innan löning så var det rätt lugnt. Skönt att få öva en sån dag iallafall, så man får lära sig alla grunderna, var allt finns osv. Lär ju bli mycket mer hektiskt på lördag. Men dethär känns iallafall toppen, wiho! Bara fortsätta hoppas och göra sitt bästa :)
 
Sen när jag var klar vid 14.30 så gick jag och Ann på stan en stund för att käka lunch och sen hem och kollade på Project Runway, haha. Sen vid 19 gick jag till Hambergs Fisk för att äta middag med pappa. Väldigt god fisk och kul att få se pappa igen :) så det va najs! Sedan gick jag snabbt hem, hämtade grejer och typ sprang hem till Emil, haha. Vi sågs ju inte kvällen innan :) 
 
Så det var den dagen! KUL DAG, YES! Idag ska jag plugga högskoleprov, yeeeeeey....
 
 
Ser ni förresten att jag klippt mig höhöhhhhöh (nej det syns som vanligt typ inte alls :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0