Helgen/Älgen

Hejhej!
Fredagen slutade med att det blev bowling i nån timme tillsammans med Jonatan, Måns, Hanna och Anton. Jag fick faktiskt några strikar men kom ändå näst sist, haha :P Sedan gick vi till vdala och satt och snackade i flera timmar tills vi blev trötta och gick hemåt. Lagom lugn kväll, precis som jag ville ha det!
Lördagen däremot blev precis tvärtom, fullt upp hela dagen/natten! Först så gick jag till caféet igen för att provjobba ännu en gång. Det gick fint, jobbade mellan 11 och 17 och jag ska jobba mer måndag (dvs idag) och tisdag och han sa att jag skulle få mer och längre pass ju bättre/säkrare jag blir, så jag antar (?) att jag är anställd?! Isåfall: Jippi!!!! :D
 
Sen efter jobbet gick jag direkt hem och fixade mig lite och sen vid 18 kom Janina, Cissi och Linnea för att fira Ann som fyllde 21! Woop, grattis igen! :D Vi åt indiskt och jättegod hallontårta och sen gick Linnea, Ann och jag ut på Norrlands som hade 04-släpp. Galet rolig kväll, vi dansade som aldrig förr och blev aldrig trötta kändes det som! Mycket folk var det också, träffade några fler jag kände också plus Linneas kompisar, och vi kom inte hem förrän de stängde. Så det var väldigt kul, mera sånt! :D
 
Dagen efter vaknade jag vid 11, steg upp och duschade och åt lunch och städade lite, och sen vid halv tre gick jag till Emil och var där resten av kvällen. Att inte ses på nästan en hel helg är ovanligt, så det blev sådär extra mysigt och fint. Lite läskigt hur man kan trivas så himla bra med någon!
 
Allt som allt asbra helg, och nu ska jag snart gå till jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0