80

Hej!
Haft världens bästa helg. Det började i fredags då jag träffade Ellen efter jobbet och fikade och drack öl och pratade om allt och inget i flera timmar. Så himla roligt att träffa henne igen, vi hade väldigt mycket att snacka om haha! Sen efter det så kilade jag hem och packade inför helgen, och cyklade sedan hem till Emil för att sova där.
 
På lördagen gick vi upp vid 8 (wööööh) och fixade det sista och sen tog vi 10bussen till Strängnäs. Där mötte vi även Cissi, så vi snackade hela resan :) sen väl framme så åkte vi ut till Låsta B&B och började firandet. Morfar fyllde ju nämligen 80 år i söndags! Så på lördagen firade vi honom hela dagen, från halv 3-fikat till sent på kvällen. Det blev god middag, spel, prat, tipspromenad och vi hade det asbra hela kvällen :) alla hade även fått lösmustascher som vi såklart hade på oss hela kvällen, haha, så rolig grej! Sen såklar blev det övernattning på Låsta! Himla mysigt ställe detdär, kändes kul att få övernatta där efter man jobbat där i somras. Så den dagen var toppen verkligen, och så roligt att alla kom dit och att även Emil vågade följa med! :P
 
På söndagen åt vi frukost och grattade morfar, sen åkte kusinerna hem och vi som var kvar (dvs min familj + mormor och morfar + Emil) gick och åt brunch på Nils Grill. Och vilken brunch alltså! Helt sjukt bra. Dom hade liksom en efterrättsbuffe också?! Mer än nöjd. Sen sa vi hejdå till M&M och åkte hem där vi spenderade lite dötid tills bussen gick vid 16.20. Skönt att komma hem, men även roligt att åka iväg över helgen tycker jag, och träffa familj och släkt. Helgen känns så mycket längre då! Emil och jag handöade och fixade middag och sen var jag tvungen att kila hem en stund, för Annica var ju nämligen på besök, och det FÅR man bara inte missa. Inte sett henne på ca 7 månader liksom?! Så det var mysigt, så skönt att ha henne hemma igen haha. Har saknat henne! :)
 
Så det var den helgen det. Bästa helgen på länge tycker jag. Så mysig och rolig och BRA. Tack alla som var med <3
 
Nu under måndag och tisdag har jag jobbat 12-17. Emil och jag har även släpat oss iväg till gymmet för första gången på typ 2 månader (:P) och så har jag gått promenad med Jonatan. Ikväll ska jag plugga. Börjar känna mig extremt stressad över högskoleprovet. Längtar verkligen tills det är över. Hatar sånthär. Men det är bara att kämpa sig igenom. Så uppdateringen här kommer inte bli den bästa kanske, så ni vet :)
 
 
Två bilder från helgens firande. Min fina släkt och den fantastiskt goda efterrätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0