Förkyld

Som rubriken säger är jag förkyld. Festligt. Började känna mig krasslig i söndags och hosta massa medan jag var i Stockholm hos farmor (det var dock jättemysigt att träffa farmor och äta middag! Jättebra kväll :D) och att sedan cykla genom Uppsala i snöblandat regn sent på kvällen var kanske inte så jättebra. Så på måndagen var förkylningen igång. Jobbat på ändå under måndag, tisdag (semmeldagen = mkt folk) och idag, och kommer sammanlagt jobba 6 dagar denhär veckan. Bra timing, haha. Börjar känna mig lite bättre idag iallafall, så hoppas jag är på bättringsvägen :) hostar som en galning gör jag iallafall. 
Kvällarna har jag spenderat hos ni vet vem, och tyvärr inte ägnat tiden åt så mycket plugg. Ska göra det idag tänkte jag, samvetet börjar tryta lite. Sitter och äter middag just nu, och ska plugga nu på kvällen. Ann är inte hemma så jag kommer nog gå till Emil snart och plugga där istället :)
 
Imorgon blir det ett pass mellan 12-19 och sen ska jag träffa en geovetare, Ellen! Tjohej!
 
 
Allra helst vill jag ha vår, sol, blommor i rabatten och matchande solbrännor (Annica och jag är fina i våra). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0