Avocado

Hej
Senaste dagarna har inte varit toppen då jag jobbat mycket och på konstiga tider, och den kommande veckan kommer också vara jobbig. Jag har fet ångest inför högskoleprovet och känner att jag liksom inte kan att göra nånting roligt egentligen utan att ha ångest över att jag borde plugga, så den mesta av all tid går åt till jobb eller plugg. Det har gjort mig till en jobbig, gnällig och tråkig människa. Känns jobbigt, iom att jag inte vill att det ska gå ut över andra. 
Jag vill bara att det ska vara lördag den 5/4 kl 17.00 då jag e klar och kan sluta oroa mig. 
 
Som tur var händer det iaf lite roliga grejer som jag SKA va med på, i helgen ska jag nämligen ut på Norrland med psykologikompisar och va med Emil som jag inte sett sen igår morse och inte kommer se ikväll heller mööööh, och på måndag och tisdag ska vi fira Linnea. Så det blir sköj! Men sen är det jobbpluggjobbpluggjobbplugg i tre dagar tills hela grejen är över. ÅÅÅÅÅH snälla ge mig bara 1.8 så jag kan va glad. Snällis?
 
Plus att jag har torra händer. Har aldrig haft det men denna vinter har jag. Eh. 
 
Det va ju inte ett så kul inlägg precis. Men så kan det vara ibland. Imorgon ska jag även till tandläkaren. Kan bli spännande...
 
Lika spännande som att fotas med avocados. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0