Hemskt mycket hej

Hej, här va det tomt med inlägg, i know. 
Lite kort vad som hänt sen jag skrev sist (det jag kommer ihåg): 
 
  • Jag har sett Lykke Li live tillsammans med Olivia - superkul. Lykke Li är så himla cool. Och snygg. Och allt däremellan!
  • Kvalborg! Tog ledigt denhär dagen och kärde hårt tillsammans med Janina, Cissi, Linnea och Ann. Vi gick på Den Svenska Björnstammen som spelade på ÖGs, bästa SBS-spelning jag varit på. Sen på kvällen gick vi till Värmlands nation och dansade! Woop!
  • Valborg! Denna dag jobbade jag och Ann tyvärr, så det blev inge fest förrän 19 då vi stängde. Men det blev korridorsfest och snöstorm på det. Kul kväll tillslut efter en jobbig arbetsdag :P
  • Ätit middag med Emils föräldrar plus några till. Så nu har jag träffat de flesta och alla är lika gulliga! :) 
  • Firat Emil som fyllt år! Min gosis <3 Grattis igen!
Denhär helgen som var nyss åkte Emil och jag till Södertuna Slott tillsamman med hela pappas sida av släkten för att fira farmor som fyller hela 80 år (den 14de, så lite i förskott)! Vi kom dit vid 14 och åt supergod Afternoon Tea med massa goda kakor och teer, sen badade vi och bubblade i jacuzzi och jag fick massage. Sen på kvällen blev det finmiddag! Dagen efter åt vi frukost och sen åkte vi hemåt. Kul att träffa släkten igen och att Emil fick träffa alla :) söndagen blev en lugn dag med film, laga middag och mys. 
Och idag, så har jag såklart jobbat! Nu ska jag hem till Emil. Imorgon blir det jobb och sen ska jag träffa Ellen, kul! :D
 
Har även beställt en sånhär, vilket jag velat göra i flera år men aldrig kommit ihåg att fixa:
 
 
HUR SNYGG?!
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

JESUS. måste också ha en!!!

2014-05-12 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0