Back to school

Jag gillar att jag totaldissar min säng för att sitta här och vänta på att håret torkar. Sova är så jääääävla överskattat :) Sen så har jag bestämt att jag ska börja gå till skolan I TID dethär året så att jag slipper springa som en jävla utter varenda morgon för att komma i tid. För det är om något en dålig start på dagen. Nä, relaxed mode ska det vara.

Dethär året gäller det. När dethär året är klart så har jag klarat av det värsta. WOOP! Snart studenten ffs! Man måste tänka positivt liksom :) jag hoppas hoppas hoppas verkligen att dethär året blir brabättreBÄST. Jag vill att det ska gå snabbt, fast att jag ska ha roligt under tiden. Jag vill liksom... njuta av domhär åren och inte bara plugga röven av mig (även fast jag kommer göra det ibland ändå). Så det är lite blandade känslor. För det är liksom Skola = roliga människor, fast även på samma gång Skola = plugg 24/7. Så jag vet inte vad jag ska tycka. Fast eftersom jag kan träffa roliga människor utanför skolan, så väljer man ju hellre ledighet. Men när man tänker efter så skulle jag fömodligen inte ha träffat samma roliga människor om jag inte gått i skolan. Så om jag skulle ha varit ledig hela mitt liv så skulle jag vara fetensam. Fan va sorgligt. Näh, skolan är bra i vissa fall. Men den suger när man måste läsa ämnen man absolut inte vill läsa. Jobbigt liksom. Blä.

Jag undrar vad som händer imorgon. Om vi går efter schemat dör jag. Nä, jag vill ha en uppstartsvecka ffs! Fast om jag tänker efter så kan vi inte gå efter schemat för vi börjar halv 10. Puuh. Men jag hoppas vi gör nåt kul. Typ :)

Godnatt allihopa, och hejdå Sommarlovet 2010. Nu ses vi aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0