Blur

Hmm, vad ska man säga om dagen? Vi samlades i Djäkne och sedan klassrummet för introduktion, fick sedan reda på att vi skulle hitta på frågor om skolan alt. vara funktionärer på stadsvandringen. Gunnars grupp (dvs jag och några till) fick frågorna, sedan gick vi och "hjälpte" dom andra med stationen. Satt där i flera år och pratade, sedan gick Amanda, Cissi och jag och fikade på Lauras i några timmar :P
Det har btw inte regnat ett dugg, SMHI suger.

Tydligen så ska vi börja med schemat redan imorgon? Bwöh. Jag vet inte om jag står ut med dethär. Vi får väll se. Orka. Jag har kollat på nya avsnittet av TrueBlood nu iaf. Tydligen så ska tiden gå snabbare om man följer en TVserie, för att man liksom "ser fram emot något" som kommer regelbundet varje vecka och det får tiden att gå snabbare typ. Jag ska fan följa TVserier hela året. Vi får se hur dethär går. Vi får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0