Burn money, burn!

Jag har varit på stan sedan kl halv ett, kom hem för kanske en halvtimme sedan. Jag har fikat med CissiFridaJenniferAmandaJohanna <3, och även köpt upp onödigt mycket pengar. Jag har lyckats få med mig hem:

  • En Almenacka (weho!)
  • Lotion
  • Nagellacksremover
  • Sminkborttagning
  • Ett armband
  • Ett par shorts (dom svarta på Vero Moda som var slut förra gången :D:D:D)
  • Två BHar
Woop woop! Fast det var faktiskt bra köp. Tycker jag. Jag är i behov av allting jag köpt. Håhå. Tyvärr kom jag på nu att jag skulle ha köpt en silverkedja till ett halsbandsberlock som jag haft sönder kedjan på. Hehe. Jaja. Det får jag väll köpa nån annan gång ^^
Jag är ensam hemma så jag kan göra vad jag vill nu. Fast vårat hus är rätt läskigt på kvälen :( tur att jag inte bor på en herrgård ute i skogen eller nåt, för då skulle jag skita på mig. Alla andra är ute och seglar, och Max är på fotbollscup. Weho!

Nu ska jag vara extremt kreativ och kanske laga mat. Vi får se vad som finns i kylen xD puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0