Dålig på vardag

Dagens aktivitetsnivå har sugit. Sovmorgon, sedan munch (lunch/middag) med mormor och morfar som gäster och nyss film, Bröllopsfotografen, som gick på TV. Ganska förutsägbar men ändå typ gullig och tragikkomisk film :)

Imorgon bär det av till Stockholm, mamma och jag ska gå på fotografiska museet (en del av hennes present) och jag ska även försöka hitta nya jeans. Sen på kvällen ska jag laga middag, 3 rätters, superkock som man är. Sen är helgen slut och det gör mig asdeprimerad. Jag har inte vant mig vid vardagen än. Dålig på vardag, liksom. Fast jag är inte duktig på fest heller för den delen, om man nu ska blanda i Markus Krunegård i det hela. Näh, mitt liv har haft bättre dagar. Just nu har mitt liv en dålig hårdag, fast utbredd på mycket längre tid. Typ.

Sova kanske? Låter som en bra idé. Min säng är världens bästa säng. IKEA in my heart <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0