Dead Silence

Sjukt obehaglig film om man har problem med just dockor. Fy fan säger jag bara. Ronja lämnade skivan hemma hos mig. Så om fler vill få men för livet är det bara att slå en pling :P



Men annars så hade vi en mysig kväll med typ 100 skräckfilmer, håhå. Najs liksom. Synd att inte alla kunde vart här bara :( <3

Idag har jag övningskört. Det gick WAY better än förra gången. Jag körde inte in i nåt träd, och jag kom iaf upp till 25 km/h xD (tillskillnad från förra gången då jag sniglade fram på regementsgatan i 10 km/h. En kö bildades bakom mig ._.) Ska kanske köra mer imorgon. Jag vill bli en bra bilförare och ta körkortet så snabbt som möjligt. Faktiskt. Jag hoppas det går bra :D
Sen så ska jag förmodligen även springa i skogen med Ann :) Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahah jag lämnade skivan med flit oxå, den hemsöker mig på kvällarna när jag ska sova :O xD



livrädd för både dockan, och tanten med hennes hemskt obehagliga leende!! :( Usch!



Fast annars var den okej (a)

2010-08-04 @ 16:54:24
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0