Den hette La Clique, inte Le Cirque xD

Jag funderar på om jag ens ska beskriva gårdagens kväll, för den va så jävla bra att jag inte kan beskriva det på ett rättvist sätt. Alla som gillar lite smått bisarra shower borde se La Clique. Eller rättare sagt, MÅSTE se La Clique. För det va så jävla bra! Det var fantastiska artister, mycket HUMOR så att man satt och asgarvade hela tiden och en sådan otrolig skicklighet! Alla artister uppträdde på en scen som hade en diameter på ca 3 m, men lyckades ändå göra saker som gjorde att man bara gapade xD

De som uppträde var bland annat:

- Carl Einar Häckner (ja du... allt-i-allo trollkarl+allmänt skum? xD)
- Den norske gummimannen (som bl.a. klämde sig igenom ett tennisracket O.o)
- Rullskridskoåkare
- Man som gjorde akrobatik med hjälp av ett badkar fyllt med vatten + linor från taket.
- En trollkarlsstrippa (xD)
- Två män som var en jättestor docka som uppträdde till musik (lite mikael meschke-stil)
- Två akrobater som lyfte varandra på olika sätt
- En som gjorde sjukt avancerade rockrings-och hopprepsnummer

Sen så var vissa av dem uppe flera ggr och gjorde flera olika nummer. Hoppas jag inte har glömt att nämna någon bara :O
Sen så såg vi JÄTTEmånga kändisar i publiken xD det av rätt kul :P

Man fick tyvärr inte ta bilder under uppvisningen, så jag tog en bild från internet istället :P



Iaf, dethär gjorde mitt år typ. Jag kommer vara glad i en hel vecka, minst. Så bra var det. Jag gillar sånahär shower. Jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0