Den Svenska Björnstammen

Dansmusik (länk)

Andas sunt med förnuft och släpper taget och kliver,
att förstöra för sig själv är det enklaste i livet
Jag vänder mig om för att se mig själv i ryggen
och jag vet att jag alltid tappat nåt

Jag vill inte längre veta vad jag kan
Jag misstror mig själv och håller ensam hand i hand

Så dansar vi till dansmusik igen
Så dansar vi till dansmusik igen
Så dansar vi till dansmusik igen

Jag dyker upp och försvinner med svansen mellan benen
Med näsan i vädret och foten i klaveret
Är en kutryggig själ i en akut ryckig kropp
Vi kan hänga tillsammans tills att ryggen säger stopp

Omsluten, inbäddad, omskuren, otvättad
Om turen fortsätter följer vi med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0