Ensam lång väg hem

Jag vill bara säga att jag nyss kollade hur många inlägg jag skrivit här. JAG HAR BARA PUBLICERAT 154 INLÄGG :(:(:( det är skitlite. Jag som tyckte att jag var bra på att uppdatera ._. fast jag har iofs bara haft den sedan 23 Maj... alltså typ 3 månader. Alltså typ 50 inlägg i månaden. Det kanske inte är så jävla dåligt ändå... böh? Men jag är väll lite störd från treplusfyra-tiden då vi nådde upp till typ 500 inlägg på hyfsat kort tid xD Jaja. Jag tänker för mycket.

Jag sitter och glor på kläder på internet. Det är sjukt hur mycket fula grejer det finns. Allt fint försvinner ju in i tygmassan. Näh, fika är sånt man ska spendera pengar på. I alla fall imorgon. Hihihhih. Sen efteråt planerar jag att köpa några av de saker jag skrev i förra inlägget, för annars kommer jag att förtränga det. And that's not good. Way to go!

Nu ska jag duscha. För det har jag inte gjort än. Partyparty, askalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0