Fyra dagar kvar

På måndag börjar skolan igen, och konstigt nog känns det helt okej. För kanske två veckor sedan blev jag totaldeprimerad vid tanken på att jag snart skulle tillbaka till skolbänken, men nu är det rätt chill. Även fast ingen slår ledighet, så kanske det trots allt blir rätt trevligt att se massa ansikten igen och gå tillbaka till rutiner? Konstant ledighet kan bli ganska tråkigt tillslut. Jag tror jag är i den tråkighetsfasen... hehe.
En av anledningarna till att jag inte ville tillbaka var att jag vara rädd att vi skulle delas upp jättemycket. Det vill jag inte, jag hatade tanken på det och det gjorde mig nedstämd. Jag vill ju kunna umgås med alla underbara människor som jag älskar, jag vill inte speareras från er :( Men nu när vi har fått schemat känns det otroligt bättre. Vi går iprincip olika klasser, jag vet, men ändå :D jag låter som värsta stalkern, me jag kan inte hjälpa det :P hihi

SÅ, jag har i stort sett allting redo. Psyket, saker som ska fixas, random shit. JAG ÄR REDO!

(fast ingen slår sommarlov :D)

Kommentarer
Postat av: kexii

stalka mig så mycket du vill, darling ;) xD

2010-08-15 @ 13:29:40
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0