I have a dream

Jag hade en ganska udda dröm inatt.

Den börjar med att jag sitter hemma i soffan och kollar på TV. Sedan hör jag hur mamma ropar: "Har någon sett mitt morgonrockskärp?" Vi alla börjar leta efter skärpet, men vi hittar det inte. Våran granne avbryter oss i letandet och säger att det är någon som snor alla morgonrocksskärp! Jag blir asrädd och sätter mig i soffan igen, och plötsligt ser jag toppen av en svart basker i fönstret. Jag sjunker ner i soffan för att den inte ska se mig, men jag kan fortfarande se den och det ser ut som en väldigt kortväxt ung tjej. Hon har svart basker, svart klänning och är helt blågrön i ansikte.
Hela min familj skyndas sig att samla ihop alla morgonrockar så att hon inte ska kunna ta skärpen, lägger dom i en hög på vardagsrumsgolvet och vaktar. Hon lyckas på något vis sno dom i alla fall.

Sedan börjar vi jaga henne för att få tillbaka alla skärp. Hon förvarar dem i en torktumlare ute i skogen. Vi lyckas tyvärr aldrig hitta dem.


Kommentarer
Postat av: kexii

naw, vilken mardröm... HAHHA xD <3

2010-08-06 @ 11:26:10
URL: http://kexetgoeskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0