It's teatime! :D

Home alone. Jag dricker rågott smålandste ur en Laura's-stor kopp. Kinda najs, I think. Jag ska snart se film på TV och kolla ut på regnvädret. Det är mysigt att sitta inne när det regnar. Egentligen skulle man se skräckfilm också. Det är enda anledningen till att längta till hösten, mysfaktorn och filmtittarstämningen höjs liksom rekordsnabbt när löven börjar falla och det blir mörkt tidigare. Jag längtar på något sätt lite smått. Fast det brukar jag inte göra i vanliga fall, dethär är nåt infall jag fick för 10 minuter sedan. Det jag avskyr med hösten är att det blir så kyrligt i luften. Jag hoppas verkligen att vintern inte blir lika lång i år, för den var sjukt lång förra året. Nej, sval sommarkväll ska det vara. Punkt slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0