Jag har skyhöga krav Och det här är lagom, Men det är inget för mig

Kortkortkort dag idag. Skönt. Bara nya lektioner dock. Röst och Rörelse (undrar hur många gånger jag fått höra att jag är sne i ryggen nu?), SamhällskunskapA (läraren har ingen BH o.o) och EngelskaB (Kent är SÅ mycket bättre än våran förra lärare :D). Jag är skapligt pepp på RöoRö även fast jag kommer hata mig själv för att jag valde det, men det är bara bra för mig att lida mig igenom det. Engelska är jag också pepp på, Kent verkar vara en asbra lärare och jag tror engelskalektionerna kommer bli 100gg roligare nu.
Samhällskunskap däremot fick dagen att gå långsammare än den egentligen skulle gjort. Den lektionen kändes som en eeeevighet, även fast den bara var 10min längre än Engelskan som bara flöt iväg! Samhällskunskap finner jag nämligen otroligt tråkigt och är totalt ointresserad, men betygskriterierna motsvarade i stort sett att man ska överanalysera alltihop och tänka logiskt, så det blir nog skapligt lätt att fixa bra betyg i det ändå. Överanalysera är jag rätt duktig på efter alla år med Figge som lärare. Så det går nog bra ändå. Det är bara att släpa sig igenom det och se glad och närvarande ut typ.

Efter att ha slutat 12:55 så vandrar jag hem och typ sover. Dricker smålandste och kollar på TopModel. Jag hittade mitt schema också, det låg hemma. Hehe jag tjatade på Johanna och var övertygad om att det låg i hennes väska :P But it didn't. Har nu fört in alla lov, studiedagar (VI HAR STUDIEDAGAR!!!) och utskrivna prov i almenackan. Ordning och reda är min melodi. Kontrollfreaket.
Vi ses imorgon kära vänner. Om jag inte smält ihop till en klump på golvet dvs. Tjohopp!


Kommentarer
Postat av: Fridaaah

JAG HATAR SAMHÄLLSKUNSKAP OCH JÄTTE GÄRTRUDRAR :o

2010-08-17 @ 20:26:31
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0