Just nu

Just nu:

Jag sitter och målar naglarna och det blir jättefult :( VAFAN LIKSOM?
Jag har även strosat runt med Annica och janina i livfulla Strängnäs och ätit sallad i hamnen. Nu sitter jag som sagt här och har allmän damp på att nagellacket är sär. För det är inte jag som målar fult, nejnej. Det är nagellackspenseln som lämnar fina ränder efter sig. Fuck Depend.

Sen så måste jag hinna duscha och tvätta håret, välja kläder så att jag slipper tänka på det imorgon och även typ... dö? Kul liv. Jag vill inte att sommarlovet ska vara slut. Jag vill verkligen inte. Men ibland kan inte allt vara som man vill, så jag får väll stå ut. Det kanske blir kul. Typ. Inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0