Listnörd

Hejhopp! Jag känner för listor idag.

Today:
- Samhällskunskap 2 ggr (aka särkunskap)
- Engelska 2 ggr
- Röst och rörelse. Eva glömde att vi hade en uppgift, så det blir nästa vecka istället. Yay!
- SLUUUT PÅ KONTOT *klappklappklapp*
- Slutade på sången, Pia blir sur :P
- Gitarrlektioner inbokade!

Tomorrow:
- Fysik, blä.
- Håltimme i 5 år.
- "Politikerdag", start kl ett!
- Nollningen på Europaskolans ettor!
- Nollningsfest på kvällen :)

Såååå, det blir inte en vanlig morgondag heller. Har hittills inte haft en enda normal onsdag. Inte mig emot. Lol. Fast alla samhällare som inte har latin har sovmorgon till kl ett :( det vill jag också ha! Boho! I need it :( men jag får väll typ dra hem och somna om eller nåt, haha :P
Vi ses imorgon, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0