Pizza on a can

Heheh, igår va kul :) vi gillar att skrämma upp oss själv med icke-läskiga grejer. Typ Sims. Och TVapparater. Jag vill bara säga att jag gillar er. Väldigt väldigt väldigt mycket <3
Solsidan, hostel, pizzadeg som sprängs, rappakalja och annat mys <3

Idag har jag rätt mycket att göra. Snart ska jag träffa Annica och Janina, så jag borde väll göra mig iordning till det. Sen så måste jag fixa saker tills imorgon, typ naglarkläderduschaosv och även fixa skolgrejer. Fast mest måste jag förbereda mig mentalt. Typ. Det kommer vara rätt jobbigt att gå upp så tidigt varje dag :( första skoldagen är jag alltid ÜBERPIGG när jag vaknar, men sen så blir jag bara tröttare och tröttare ju längre tiden går xD

Sen så har jag ÄNTLIGEN beställt foton till albumet jag fick i födelsedagspresent. Fick ryck igår när jag väntade på att bussen skulle gå och beställde det. Det blir asbra. Jag gillar fotoalbum, det är mycket mysigare att glo i såna än att kolla på en dator. Tyvärr så är alla mina kort av GANSKA dålig kvalité, men dom får duga. Jag får välja ut dom som är finast av alla fina kort jag beställde, typ. Det blir bra.

NU ska jag fixa och typ tagga dö inför imorgon. Det blir nog bra. Kanske. Wehe! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

JAG GILLAR DIG OCKSÅ JOJO.

2010-08-15 @ 15:27:21
URL: http://jjenniferh.blogg.se/
Postat av: m

Kolla hit, sugen på att bli veckans blogg? Och ta del av mina dryga 1500 unika besökare/dag. Klicka in och anmäl dig på en gång i detta inlägget; http://sparklegirl.blogg.se/2010/august/vill-du-bli-veckans-blogg-1.html kram.

2010-08-15 @ 19:24:52
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0