Raspberry

Jag har nu ätit upp chokladen jag fick av Amanda (danke :D<3) medan jag glodde på Patrik 1,5 som gick på en av filmkanalerna. Det var en väldigt fin film. Jepp. Sen är jag även väldigt avundsjuk på Johanna som åker till kroatien imorgon :O JAG VILL OCKSÅ X( ni kommer att hitta mig i era resväskor imorgon for sure xD

Jag har precis hittat en väldigt hemsk sak på Spotify. En hel CD med sånger från barnprogrammet Dora Utforskaren. Ni vet detdär på Nickelodeon som man såg när man var mindre xD jag blev ju fan hjärntvättad :< Om ni också vill bli brainwashed, klicka in här och lyssna: Dora. Men jag varnar er. Så jävla sämst xD HAHAHA



Jag får seriöst bara dåliga minnen av dethär barnprogrammet, av olika anledningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0