Running to the edge of the world

Jag sitter och hittar ny musik på Spotify. Jävla bra program detdär. Jag orkar inte söka runt på youtube liksom. Jag har hittat en del bra låtar. Great! En annan sak jag hittat är en bunt gratisengångsbusskort som jag och Ann fick när vi skulle praoa på Solberga. Dom går ut sista december 2012. Såååå jag kan använda dem :D:D:D håhå, great liksom. Then I will save money :)
Jag måste verkligen sätta in mina löspengar på mitt konto. För det känns inte bra att dom bara ligger där. Vemsomhellst kan liksom ta dem. Not good. Får väll kila ner och fixa det så snart som möjligt ^^ woop. Askalas :)



Popaganda förra året. Funderar nästan på att åka i år igen... kanske? Skulle vara kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0