Schemat är här!

Dethär är rätt kul. Jag är faktiskt ganska nöjd med mitt schema. Det kunde varit värre, liksom :D och det är inte lika uppdelat som jag trodde. Jag har håltimmar där många andra har håltimmar, äter lunch när andra har lunch osv. Jag är rätt nöjd. Det kanske kan bli ett bra år trots allt?

Tyävrr så har dom precis som förra året gjort måndag och torsdag till the days of hell, och gjort så att tisdagar och fredagar är najs. På onsdagarna har jag en aplång håltimme från 9:50-12.25 :S det har jag även på tisdag eftermiddag, fast inte lika lång. På fredagarna har jag sovmorgon till 9:50. Så det är faktiskt helt okej.

Hoppas dom inte "glömt" att lägga in någon lektion bara. Jag ser ingen mentorstid, t.ex. Men hittills är jag nöjd iaf. Det är bara måndagen jag har problemas med, då är det bara tunga lektioner+sen lunch. På torsdagen är det iaf lite typ "roliga" lektioner och så har jag lunch tidigt.
Tiderna jag slutar är helt okej. Både den tidigaste och den senaste tiden ligger på tisdagen, då jag varannan tisdag slutar 12:55 eller 16:35. Restrerande dagar så ligger tiderna runt 14:35(mån&fre)-16:25(ons-tors).

DET KUNDE VARIT VÄRRE! WEHO!

Update: Nya upptäckter är bland annat att:
- Vi ska inte ha Johan Wild i matte. Vi ska ha nån Erik Valdermarson typ? Vem är det? O.o
- Vi ska ha Kent aka SAY WHAT? i Engelska xD
- Vi ska INTE ha Linda i Idrott :D:D:D fast jag vet inte hur/vem den nya vi ska ha är iofs xD Helena heter hon...

Spännande med nya lärare iaf :) synd bara att min fysikplåga är kvar...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

say what :| NOOOOOOO. men han är åtminstone bra <3 hehe. JAG ÄR SÅ GLAD ATT VI SLIPPER LINDA, JAAAAAAAA.

2010-08-12 @ 21:03:50
URL: http://jjenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0