Skomodet hösten 2010

Om ni vill vara säkra på att ha rätt skor i höst, så ska ni definitivt satsa på dessa guldgripar från Le Unique. Dess djupa, vackra färg och fyrkantiga form prickar in två säkra kort på stilkartan i höst. Du hittar dem för ca 20 000 kronor i närmsta skobutik, ett riktigt kap om jag får säga det själv! Riktigt hypade är dem också så man får skynda sig rejält för att få ett par! Själv fick jag mina hemskickade för någon vecka sedan, först ska vara först såklart. Matchar dem till bruna manchesterbrallor och gul munktröja. READY TO GO!



Näh, jag hoppas alla fattar ironin :P
Seriöst sett så letar jag efter både höst/vinterskor och höst/vinterjacka. Det är stört svårt att hitta en vinterjacka som både är snygg och varm. Antingen ser man ut som en vandrande sovsäck, eller så fryser man röven av sig. Höstjacka är lite lättare att hitta, men jag vet inte vad jag vill ha, petig som jag är. När det gäller skor är jag också petig som fan. Weho! MEN JAG SKA HITTA, för jag vägrar gå i min skidjacka i vinter -.-
Nu ska jag räkna matte och förbereda mig inför RöoRö imorgon. Blupp.

Kommentarer
Postat av: Ronja

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH ! =D



KALLE ANKA!

2010-08-30 @ 18:53:05
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0