Striped

Även fast jag vaknade halv 2 idag (hehe) så har jag faktiskt fått en del gjort.
Jag har varit på en snabbvisit på IKEA i Västerås med mamma och köpte en ny växt (min gamla är all over the place), lite förvaringslådor och en glas som agerar tandborstställ xD Efter det så har jag gjort iordning mitt rum, det ser mycket finare och renare ut nu när det inte står massa skit överallt (om man bortser från berget av kläder på golvet då...)

När jag skulle montera lådorna, så blev jag fetbesviken. Jag hade köpt svarta och vita lådor. Trodde jag. Dom vita var det inget problem med, men när jag öppnade den svarta lådförpackningen så ser jag att dom är RANDIGA. Locken är helsvarta, det var det enda man kunde se när man köpte dem. Man såg alltså inte att dom var randiga förrän man tog bort plasten och öppnade förpackningen. Blä. Men det ser okej ut ändå. Men jag blev lite snopen. Failure.

Jag har också övningskört idag igen, idag kom jag upp i 30 km/h xD och har även läst mig att växla, stanna osv. Det går framåt :D haha. Jag kommer blir värsta überbilföraren.
Imorgon har jag inga plaaaaaner, men på fredag ska vi gå och fika för Amanda is in town that day :D Weho!
Puss på er allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0