Uppe med tuppen

Hej hoj liksom.
Jag är uppe astidigt idag. Vaknade av mig själv (!!!) kl 8 O.o det var ganska jobbigt, och ändå orkade jag inte gå upp 2h senare och snoozade typ 20 ggr. Jag ställde väckarklockan för att jag inte skulle missa klipptiden, hehe ^^ tydligen så hade dom även varit här och städat under tiden jag halvsov... eöh? Wtf?

Bara för att jag vill dela med mig av MUSIIIIIIKEN så lägger jag nu in min tillfälliga spotifylista som jag lyssnat sönder de senaste veckorna :) WOOP WOOP! Enjoy :P

The Spotifylist of HELL!!!

Okej, en nutidshändelse. Telefonen ringde nyss och det var farfar som frågar om pappa är hemma. Jag svarar näpp och då säger han att jag ska gratta honom från farfar på "Larsdagen".
Min första tanke är ZOMFGKAZZAAAAA FYLLER HAN ÅR IDAG????? men kommer efter några sekunder av panik på att han inte alls fyller år, och att farfar menar att dom har namnsdag idag xD alla på den sidan av släkten heter Lars på något sätt, släktnamn liksom. Farmor undrade även om mitt paket har kommit, jag ska kolla posten nu xD Weho!

Nu ska jag börja göra mig iordning osv osv, sen choppa av mitt hår och sen dra till Sthlm :D:D:D ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0