Vilken färg har själen?

Dagens händelser:

- Jag åker ner till Ann för att hon behöver hjälp, eftersom dom öppnat fiket igen. Jag går från sov-mode till ready-mode på en kvart. När jag kommer ner så behöver hon inte hjälp längre xD men jag stannade där ett par timmar ändå :P
- Vi gick in i Thaigarden. Jag tog kort. Det såg förjävligt sorgligt ut :(
- Figge cyklade förbi (O.o)
- Farmor ska skicka mina födelsedagspresenter istället eftersom vi aldrig hinner träffas. Synd :(
- Jag syr om ett par jeans men misslyckas. Jag gör istället om dem till jeanshorts, catchiiing!

Eöh. Det kändes som mer. Jaja. Imorgon ska jag fika med dom andra. På Lauras. I like it :D plus att jag MÅSTE köpa massa grejer. Här kommer en till trävlig lista:

- Almenacka
- Skrivblock i fina färger (för att göra skolgången mindre deprimerande)
- Nagellacksremover
- Sminkborttagning
- Kläder

JEPP. Och jag är desperat.
Lägg även märke till att jag uppdaterat länklistan till höger, eftersom Cissi och Jennifer har nya bloggar :D
Nu ska jga typ tvätta håret. Exciting information. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

TJOHO! see you imorgon at LAURAS :D (lycka till att duscha, öh, wtf jennifer? xD hahaha)

2010-08-05 @ 22:46:16
URL: http://jjenniferh.blogg.se/
Postat av: jojo

FIKA FÖR FAN! :D

Och det är väldigt svårt och komplicerat att duscha, så danke ^^:P

2010-08-05 @ 23:40:14
URL: http://verkligeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0