Alltid fem minuter sen

Jahopp. Detta var min näst sista skolmåndag för detta år. Det känns great att bara ha en kvar. Så jävla great.
Som vanligt så har vi haft panik på fysiklektionen, och så gick vi igenom flummiga grejer och hade en mindfuck-labb på kemin där vi skapade äckliga lösningar med indikatorer. Jag har SÅ inte tid att skriva den nu liksom. Jag kan inte skriva den förrän tidigast på onsdag kväll. Så vi får se hur jag gör.
Annars så har jag och Sofi typ sträckt armarna och garvat oss igenom dagen åt diverse grejer. Vi har även kommit fram till att imorgon blir en väldigt skön dag. Anledningar:

1. Jag har ingen RöoRö = sovmorgon.
2. Vi har arbete på valfri plats på Samhällslektionen = ännu längre sovmorgon.
3. Vi har ingen engelska på eftermiddagen för Kent ska till sjukhuset = sluta tidigare.
4. Vi har fortfarande arbete på valfri plats på samhällskunskapen = sluta tidigare!

Jag har alltså bara en lektion imorgon. Som är 50 minuter lång och börjar efter 12.05. Jag slutar som vanligt vid 12.55. Och då går jag hem och pluggar på nödvändigare saker :) Grejen är bara att jag borde fixa FÖs logga ännu mer. Och så ska jag och Sofi och Jasmine hjälpa varandra med matten. Så jag kommer förmodligen befinna mig i skolan vid 10 typ. Och sen gå hem till 13.00 typ. Weho. Sovmorgon får jag ändå liksom :)

Sååå, nu ska jag plugga matte. Jääääääättekul. Verkligen. Men det är bara idag och imorgon kvar, så det är bara att kämpa på typ. Tjoho <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0