Apropå ingenting :)

Idag har jag utövat konsten att inte göra någonting vettigt alls. Jag har sovit, spelat TVspel och ätit. Lol xD så himla meningslös dag. Nu sitter jag och lyssna på musik i min nya iPod. Den är stört fin <3 sen så har jag fått mina kläder nu, dom kom med nåt jävla expressbud kl 8 imorse, jag gillade två av sakerna men den tredje som jag tänkte ha på nyår åker tillbaka *suck*

Imorgon ska jag lämna tillbaka en grej jag fick två av i julklapp, så det blir kanske Eskilstuna för mig imorgon. Har fått ett presentkort på H&M, så jag ska passa på att kolla efter nåt till nyår eftersom det jag tänkte ha inte var nå fint :P haha. Fail på det. Annars så är jag rätt så pank för tillfället efter iPodköpet. Boho. Som vanligt så trodde jag att jag hade mer pengar än jag egentligen har. Fail igen. Men det är den värd <3

NU mina vänner ska jag duscha. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0