Dagens fail

Idag har jag varit i Eskilstuna och lämnat tillbaka ett par byxor, och letade sedan efter nåt till nyår. Jag hittade typ inget. Fan vad man hatar sin hjärna ibland.
Något som jag var jävligt fail med var iaf att jag lyckades tappa mitt betalkort. Bra där. Ringde pappa när jag fattade att det faktiskt inte var i min plånbok eller någonstans i jackan, så han åkte till tågstationen för att kolla om jag tappade det där och där låg det på marken xD Som tur var så hade jag lite kontanter så jag klarade mig ändå... typ. Men det var några minuters panik där. FAIL PÅ MIG.

För de pengar jag med med mig, typ 500, så köpte jag iaf ett såntdär krackel-nagellack från Isadora i svart (woho, I finally found it!), en kjol, tights och underkläder. Så ingen stor fångst detdär, även fast jag måste säga att jag är jävligt nöjd med nagellacket xD hehe. Men så jag har i stort sett inget superfint att ha på mig på nyår. Bajs på det. BWEÖÖÖH :(

Kommentarer
Postat av: Ronja

var hittade du angellacket? letat själv i typ 100 år! =O

2010-12-29 @ 22:39:42
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0