Ett spännande inlägg om mitt hår

Tänkte att det var dags att uppdatera denna kategori igen. Lol. Very exciting, jag bryr mig för mkt helt enkelt^^ Ni som inte bryr er kan hoppa över detta inlägg xD
Iallafall, så blir mitt hår alltid (av någon anledning) mindre lockigt på vintern. Men jag gillar det. Nu är det mer... vågor. Jag tror faktiskt balsam-metoden har hjälpt till att tynga ner det mer, för det är inte tokfrissigt längre och det är blankare och känns lenare. I like it alot, det ser liksom inte ut lika mycket som en stor jävla maräng längre (även fast jag fortfarande drabbas av marängeffekten ibland... höhö). Dock blir det mindre volym uppe på huvudet nu (vilket jag inte gillar), men då tar jag till min Volummaster från Ullared och SVISCH så har jag volym igen.

Så, update of the year. Haha. Nedan så kan ni se mitt hår at the moment. Det är dock inte i sitt bästa läge för tillfället, men skitsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0