Julen 2010

Nu är jag hemma igen :) Eller, jag kom hem i eftermiddags vid typ fem. Vi har kollat på Public Enemy och ätit Aladdin. Nom nom. Sen så har jag duschat av mig brandröklukten och nu sitter jag här x)

I alla fall så har jag haft en väldans trevlig jul. Jag gick inte utomhus en enda gång under vistelsen. Haha. Vi har knäckt nötter, ätit upp all choklad, kollat TV, spelat Sequence, pratat, ätit en väldans massa mat och öppnat julklappar! Jag är väldigt nöjd med det jag fått, bl.a. så fick jag en ny cykel (Yay, no more pain! Vilken ska jag välja?), parfymen jag ville ha <3, en pyjamas, presentkort på massage & H&M, lite böcker, nagellack och sängkläder med rosor på :D Imorgon så ska vi till mormor och morfar för nästa julfirande, så då blir det ännu mera julmat typ, haha ^^
Nu ska jag skriva ner mina drömmar jag haft under julen i min drömdagbok så att jag inte glömmer bort ännu fler detaljer. Inatt så var jag i London på spontanresa med vänner :D woop!

För att avsluta detta inlägg så kan jag säga att jag har sett en nässelfjäril idag. Den flög runt i köket på Koviken och landade på potatisen i stekpannan. Den överlevde och bor nu på farmor och farfars köksgolv, den vägrar flyga därifrån. Granen som jag erbjöd den dög minsann inte. Stackarn måste ha trott att det var vår när det kalla huset värmdes upp igen efter att ha stått tomt i några månader :(

Koviken på sommaren. Fast nu var det lite mer snö, typ 1 meter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0