Min trevliga vecka.

Hejhå vad ja var trött igår. Tur att man är ledig idag liksom. När jag tittade ut imorse insåg jag hur jävla mycket snö det kommit de senaste dagarna. ALLT är sjukt vitt. Det var sånahär dagar man brukade dra till IPbacken som liten. Nuförtiden är det sånadär dagar när jag vill gå ut fast jag istället måste plugga. Fast jag får se det från den ljusa sidan, om 5 dagar är jag FRIIII. Varav två av dem är det helg. Såhär ser närmaste veckan ut för mig:

Lör-Sön-Mån: No-liferdagar. Eftersom jag måste plugga.
Tisdag: EXTRA SOVMORGON, EXTRA HÅLTIMME, WOHO. Plugga
Onsdag: Fysikprov, matteprov
Torsdag: Nostalgikväll med julmys (?)
Fredag:
Lördag: Handla maybe?
Söndag:

Jah. Som sagt så börjar det trevliga livet på onsdag efter mattelektionen. Alltså om fem dagar. För mattelektionen är slut om ca 1h på onsdag. Eheh. Jag vill iaf ha nåt att göra fre-lör-sön. Jepp :)
Ha en trevlig helg alla plugglediga människor. Och olediga också för den delen, men det blir lite svårare för oss eftersom att plugga inte är roligt eller trevligt.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Du kommer känna hur skönt det är när alla proven är över =) En riktigt härlig känsla =D hihi

2010-12-04 @ 16:07:08
URL: http://roxielovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0