Robot

Nu är jag klar med pluggandet för ikväll. Jag kan det mesta. Har dock problemas med Numerisk Derivering och Impuls, plus lite diverse tal i matteboken. Men annars är det chilledill. Det jag inte kan löser jag imorgon, jävla småkapitel som ska förstöra allting :) aja, jag ska försöka tänka positivt. Typ. Fast det är rätt svårt när man har stört mkt grejer att göra på alldeles för lite tid x( bara att hoppas på det bästa liksom. Man är ju bara människa, liksom. Lärarna däremot verkar tro att vi är robotar med 450+ i IQ. Kul för dom, trist för oss ^^

Annars så undrar jag hur det blir med lussebullekvällen? :) har inte hört nåt mer, känns som att det är dags att börja planera. jag startar FBtråd. NU!

Vi ses imorgon (på vår 50minuterslektion -.-) alla underbara <3 puss och godnatt :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0