Smelly :S

Åh, vad jag hatar skolan för tillfället.
Dom passar verkligen på att lägga in en miljon saker innan lovet. Vi ska inom 8 dagar ha gjort:
Fysikprov, matteprov, kemiuppgifter, kemilabb, SHA-filmanalys, engelskaläxa och träningschemautvärdering. Tack för den liksom. Fuck you. De båda proven är imorgon, så jag borde sitta och plugga nu. Men jag tog en litenliten paus efter maten, hehe. Sen imorgon eftermiddag och på torsdag (om vi inte har lussebullekvällen då, den kanske flyttas) så fixar jag resten. Typ. Kanske. Blä. Dom vill ta död på oss, jag lovar!

Sen så stinker det utomhus. Jag kom in i mitt ganska dåligt isolerade rum och undrade varför det luktade så himla äckligt. Janina hänvisade till Ekuriren, och det visar sig vara Kumla kommuns fel att det stinker i Strängnäs. Tack Kumla, tack. Det luktar surströmming. Bara så att ni vet.
Nu ska jag plugga vidare. Imorgon är det över, woopidoo! Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0