Abstinens

ÅÅÅÅÅÅH VAD JAG VILL ÅKA TILL STHLM OCH HANDLA :( jag får panik när jag ser massa fina kläder på rea och jag inte kan vara där och köpa :( BWÖÖÖÖH. JAG SKA TILL STHLM SNARAST! WAAAAAAAAAAAAH!

Annars så är jag hemma nu. Imorgon ska jag till Malmköping och träffa JohannaFridaRonja :D hihi<3 ska bli kul att träffa folk igen :D<3 weeei! Sova över där ska jag också göra så jag borde väll packa eller nåt nu (egentligen), men det kan jag göra senare ikväll, hehe.
Sen så har jag kollat på senaste TrueBlood avsnittet bara för att jag är lite beroende och för att det är så jävla spännande. Håhååhhåhå. Alla borde kolla på det. Jepp.

Nu ska jag fixa lite grejer (as usual. Tror ni jag fixar? Nej :D). Så mer skriverier får det bli någon annan gång :D wehe! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0