Blue

Idag har jag kommit fram till följande:

  • Små asiater som beställer friterad kyckling är übersöta.
  • Besök av vänner när man jobbar är sjukt mysigt :D <3
  • Det är jobbigt att springa elljusspåret när det är varmt.
  • Nej, min värmekänslighet har inte försvunnit. Ann kan intyga detta.
  • Mina fötter gör ont.
  • Jag heter inte Rebecka.
  • Det är sjukt tråkigt att vattna blommor.
  • Päron är gott.
  • Det finns KANSKE hopp för mig. Trots allt.

Angående punkt 4, så kan jag säga såhär: Kyla is good. Värme is bad. Blir jag övervarm får jag snygga värmeutslag, eller blir sk rödflammig i hela fejset. Kul. Det stannade kvar ett bra tag. Kan detta ha något att göra med att jag inte fryser så ofta? Tror inte det :) men överansträngning gör mig röd som det stjärntecken jag är.
Nu vet ni det gott folk. Mycket nödvändig info from me :D

Nu ska jag göra lite annat. Detta var dagens update. Puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0