En vanlig... onsdag?

Idag är det städdag. Jag har inte packat upp nånting från P&L och alla mina kläder är smutsiga=not najs. Så nu ska jag fixa massa grejer:
  • packa upp mina väskor från P&L
  • Tvätta 100 kg kläder
  • Ta ner tältet/sovsäckar/liggunderlag i källaren
  • Måla naglarna
  • Gå på bio
Det är dagens to do list. Kul den ser ut. Bio och måla naglarna är kul, yay :D:D:D men inte det andra ._. jag hatar att packa upp, det är dötrist. Kanske ska slå till och städa mitt rum när jag ändå är igång. Typ alla mina lådor, för det är så sjukt oorgariserat. När man redan är tvungen att städa kan man väll lika gärna göra lite till. Håhå. Nu sätter jag igång. Woho!
Ikväll blir det Eclipse ^^ jag har gratisbiljett :P:P:P ÅHÅHÅHÅH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0