Ingen vind kan blåsa omkull oss nu

Nu är jag hemma från det stora blå. Är det förresten bara jag som tycker att sommarlovet går deprimerande snabbt förbi?
På lördag är det Kentkonsert vilket jag älskar även fast det ska regna. Sedan ska jag jobba några dagar, sen är det Kristian Anttila på Grönan och sen fyller mamma år och sedan är det Augusti. Och då börjar skolan igen och jag har verkligen ingen lust att gå tillbaka dit.
Men jag ska verkligen försöka ta vara på ledigheten nu. Slappna av. Ta dagarna som de kommer.
Jag har även hunnit fylla år och fick massa finfina grejor, fast jag har bara hunnit firats av mamma,pappa och max än ^^ har iaf hittills fått en überfin smalhalsad elakustisk gitarr, hårfön med diffuser, miniplattång och minifön (hihi), kents nya skiva, en skål (jag e prylgalen...) och ett svart album. Me like. Tack <3
Jag tror förresten att jag börjar bli förkyld :) woho liksom...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jojojojo du har inte svarat på mitt sms! Köa från typ tre, låter det bra:D?

2010-07-16 @ 10:01:14
URL: http://somvivillhadet.blogg.se/
Postat av: jojo

det låter jättebra :) men när/hur tar vi oss dit?

2010-07-16 @ 13:37:53
URL: http://verkligeen.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0