Movietime

Imorgon ska jag äntligen få se på bio igen :D Cissi och jag drar iväg och glor på Eclipse bara för att man måste se den :P haha, alla säger ju att den ska vara bra så man har ju lite lagom höga förväntingar nu. Lite kluven, eftersom Bella har samma ansiktsuttryck genom alla filmer. Hon har samma minspel som Frodo i Sagan om ringen, nämligen inget alls. Bara total panicface all the time. Men nu ska jag inte dissa skådespeleri. Jag är ju rätt dålig själv, haha xD
Men det ska bli kul att se filmen iaf, hihi <3 (jag vill se nya Beckfilmen också.... Gunvald<3 :P) PS: Mikael Persbrandt är kort :D och ja, jag har fortfarande svårt för Mikael Persbrandt.



Måste även säga att det är STÖRT varmt i mitt rum just nu. Hur fan gick det till? Temperaturen här inne brukar ju vara asskön året om. Nejnej. Nu är det 50+ och det är inte den mest behagliga temperaturen som finns enligt mig. Men musiken jag lyssnar på nu är bra iaf. Håhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0