Nej.

Ehm. Mitt liv är kanske inte det roligaste just nu. Det regnar. Mitt jobb/inkomstkälla/min väns restaurang har brunnit ner. Jag känner mig allmänt osocial och nedstämd. Not fun. Jag sitter uppe hela nätterna och är rädd att någon ska gå på grusgången eller knacka på dörren. Jag ser deppiga filmer om mentalsjukhus och fängelser. Jag har inga idéer alls på olika grejer jag måste komma på inom kort. Det blir ingen Kristian Anttila på imorgon. Jag har klädbrist så att det skriker om det.

Jag måste börja se det positiva med livet. Det positiva just nu:

- Cissi och Johanna S har fyllt år (under den tiden jag varit inaktiv på bloggen och därför inte skrivit om det tidigare) MEN GRATTIS PÅ ER(i efterskott^^), HOPPAS NI HAR DET BRA <3 jag saknar er!
- Jag fick mina födelsedagspresenter av mormor och morfar igår. Najs.
- Jag kan spela sims igen.

Det är det positiva. Nothing more. Nu ska jag hänga tvätt. Weho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0