No lifer

Jag har inte uppdaterat på några dagar pga ingen anledning alls. Fint :) men om man har så lågt antal läsare som jag har så gör det fan ingenting alls ^^

Jag har i varje fall varit på Kent, det var en av de bättre konserterna jag varit på och det var otroligt nog inget tryck alls, även fast vi stog nästan längst fram i mitten O.o det brukar vara astrångt och man brukar inte få ner armarna om man tagit upp de(xD), men nu kunde man typ snurra runt om man ville ^^ det är tummen upp för det :D
Konserten var iaf sjukt fin, det regnade iprincip hela tiden och vi delade med oss av våran regnponcho ett tag så att vi och ca 5 andra hade den som tak. Fast det rann ner på sidorna, heheh. Men jag ska precis som linnea inte försöka beskriva konserten eftersom det inte går att göra det på ett rättvist sätt <3 men dom håller stilen lika bra varje gång <3 Totalt underbara, och jag skiter fullständigt i om andra inte gillar dem :)
Jag ska försöka ladda in mobilbilderna idag, om det inte går så får jag damp :D

Igår hade jag en no-life dag, och idag tänkte jag göra något åt det. Jag ska ner på stan en sväng och lämna in ett par glasögon och köpa lite saker :) jag har bestämt mig för att göra värsta middagen idag och faktiskt laga mat, jag är ensam hemma och då blir man automatiskt jättelat, men idag ska jag stå emot det... :P. Imorgon börjar jag sommarjobba igen några dagar, så då är det full rulle igen :P det är bara 1 månad kvar på lovet nu (på dagen!) och det gör mig deprimerad. Det är inte alls okej, för jag saknar fan inte skolan. Jag saknar alla underbara människor, men inte skolan. Buuuh!

Jag måste btw lägga till att klockslagen 13:38 och 14:08 har förföljt mig idag IGEN. Det börjar bli läskigt.
Nu ska jag göra mig iordning. Hej hoj :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0