Spotify - källan till allt roligt

Jag börjar vända på dygnet igen. I like :)
Just nu sitter jag och dö av värme medan jag knåpar ihop spellistor på spotify. Det är rätt kul. En spellista för varje sinnesstämning/tillfälle liksom ^^ Best of Kent-listan är bäst. Det smärtade lite att välja ut låtar som är bäst när alla egentligen är sjukt bra. Den enda jag vill dissa är Att presentera ett svin som faktiskt inte är bra alls. Förlåt Kent :( men allt annat är underbart :D <3
Nu ska jag fortsätta göra listor. Jag känner att det är min nya grej. Min skill. Eller inte. Men kul är det. I alla fall när klockan är 0:38 och det är mörkt utomhus. Då är det kul.
Nu kom det dålig spotifyreklam om Sean Banans "Skaka rumpa". Not good liksom.
Sov gott folks, ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0