Att packa 753 ton grejer

Jahapp, då var det väll bara att börja packa då. Det är rätt mycket grejer jag ska ha med mig, och jag lovar att jag inte kommer använda ens hälften av det -.- Jag lyckas alltid packa för mycket. Ehehe. Men jag tror att packlistan gör att det ser mer ut än vad det är, många av grejerna är ju faktiskt rätt små.

Det ska i varja fall regna på onsdagen har jag för mig, det kommer säkert regna fler dagar också(hoppas inte...) så regnskydd e ju alltid trevligt. Men det blir kul ändå. Det finns inte dåligt väder, bara dåliga kläder. (YEAH RIGHT)
Jaja, det är väll bara att börja plocka ihop allt då. Tråktråk. Blöblö. Blupp.

Skriver kanske mer senare, vi får se :) peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0