Blåbär is the shit

Vet ni? Sedan Thomasgymnasiets student så har jag varit stört sugen på blåbärspaj. Jag beställde en på café George samma dag när vi satt och fikade, men den va SÅ JÄVLA ÄCKLIG. Den stillade inte mitt blåbärspajsug.
Nu när jag kom hem idag, så kände jag att jag helt enkelt bara skulle ha blåbärspaj. Så jag gjorde en. Me want. Me make. Me eat. Och den blåbärspajen va SÅ JÄVLA GOD. Jag är mästerkock. Pajbagaren 2010. Nu mår jag lite smått illa, men det va så värt. Blåbärspaj är underbart. Speciellt när man gjort den själv. Ätes med vaniljglass för bästa smak.

Någon bild på den underbara skapelsen får ni inte, för jag är på övervåningen och pajen är på nedervåningen. Tough shit. Dagens i-landproblem. Ni får ha en imaginary bild i huvudet istället. Yay!
Nu ska jag måla naglarna i en trevlig nyinköpt färg. Imorgon ska jag packa till torpet.

Rawr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0