Bloggkategorier, wtf?

Jag har kommit på att mina bloggkategorier är rätt kryptiska. Det säger inte riktigt vad vissa kategorier innehåller genom att bara läsa namnet. Därför tänkte jag här skriva en lite förklaring till varje kategori, om någon nu bryr sig xD

Daily carebox: Här skriver jag allt vardagligt grejs, såsom skolan, vad dagen innehållit osv, alltså ungefär allt det som inte passar in i någon vettigare kategori.

Intresseklubben: Här kan ni läsa om saker jag hittat, kommit på eller funderar över och även vad jag tycker/tänker eller har för åsikter om diverse grejer.

Musik i alla slag: Det jag skriver om musik (NO SHIT?), typ konserter, festivaler, låttexter, band osv :)

Mysko tankar i natten: Typ som Daily Carebox, fast allt är skrivet efter klockan 00:00 :)

Operation Balsam-Metoden
: Följ min hår-resande resa i jakt på ett lockigare och vackrare hår ^^

Sen så kategoriserar jag inlägg fel ibland. Men shit happens. Carebox på det. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

awesome kategorier, awesome beskrivningar, awesome johanna :D

2010-06-05 @ 21:31:08
URL: http://intejenniferh.blogg.se/
Postat av: jojo

jennifår, du kan va awsome <3 eller ÅÅÅHSOME ^^

2010-06-05 @ 22:17:06
URL: http://verkligeen.blogg.se/
Postat av: Tommargit

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-03-30 @ 11:05:52
URL: http://tommargit.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0