Borlänge <3

(Jag har fått för mig att jag måste spara några av mina gamla inlägg på Treplusfyra på denhär bloggen(Och därav den nya kategorin "Old stuff") Don't ask me why. Here we go, this is a classic)


Hej hopp, nu är det färdigskidat! Jag tror jag älskar min släkt, HÅHÅHÅ <3 så mysipysiga att umgås med, man har alltid roligt xD Först Peter som säger i stort sätt allting på ett sätt som gör att man asgarvar, sen Olivia som man helt enkelt kan vara sig själv med och sist Beckis som är och ser ut som jag fast yngre och sötare xD

Rommeresan i snabbformat:


- "mana mana, ba birii bi bii" i liften så att alla kollar konstigt xD
- "Åk först du, så väntar jag därnere" (sagt av Peter till Max) HÅHÅHÅHÅ!
- Tanten på restaurangen som kollade konstigt på mig :S
- Ryss-posen i backen, HAHAHAHHAHA xD
- Killen vars gren som började vid knäna, LOL.
- Dom gröna skidbrallorna <3
- FOLLOW THE LAW! (åkte efter en bil med regestreringsnr FRA) = min dåliga humor :)
- Bilen framför oss i McDriven som beställe ca 20 olika grejer (hungry man...)
- Blunda, öppna ögonen, Olivia är närmre än innan-leken (you know?)
- Max har typ brutit handleden (inte så kul.... ._.)

Tyvärr är den sista väldigt sorglig, typ dagens sista åk också. Men dom är på sjukhuset nu och röntgar så jag hoppas det bara är en stukning eller spricka, inte bruten. Jag vill ju inte att Maxfjax ska vara skadad trots allt D: <3

Mjäk, den lilla Rommetrippen har iaf varit bra! I love it. Nu ska jag typ.... slappa xD Hajdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0