Carehair

HEJ HOPP!
Nu ska jag snart dra ner till hamnen för att sommarjobba ^^ vädret ser rätt trist ut... :( men det får blir som det blir^^ jag är überpositiv och allmänt glad. Så det blir bra :D
Sen så är mitt hår lockigt igen(careface) efter att jag hållit på att platta det i en vecka. Jag har tagit foton på mitt hår. Lol. Så man kan följa utvecklingen. Lol. Men om man jämför med hur det var efter "sista tvätten" och "första balsamtvätten" så är det en jävla skillnad. CAREFACE VARNING!!!:

"Sista tvätten" - tvätt med sulfatschampoo, man får se hur håret egentligen mår (när det inte är täckt av silikoner som gör att det känns/ser fint och glansigt ut) :S



Efter första "Balsamtvätten"
- lufttorkat, på kvällen :) fast det är tyvärr rätt platt bak på huvudet där... hehehehe. Nedersta bilden är på morgonen dagen efter :)



Woop woop!
I see förbättring :D Weeeei!
Och JA, Jag bryr mig ALLDELES för mycket xD

Nu är jag typ på... fjärde/femte BT. Orkar inte ta kort nu, för jag vaknade precis och då ser det ut som ett helvete xD HAHA.
SÅÅÅÅ, nu ska jag koncentrera mig på normala saker, som typ äta frukost och byta om. Och jobba. Toodeloo! ^^


Kommentarer
Postat av: Frida :D

ahhH! NU VILL JAG HA DITT HÅR äNNU MER!! :o

2010-06-12 @ 11:30:26
URL: http://fridang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0