Cissi <3 Cola

Hallååå, nu sitter jag hemma hos Cissi med Linnea och Janina. Men jag ska gå hem snart :) hihi. Men vi har ätit middag och gick sedan runt i Strängnäs och köpte kakor(?) :P
När jag kommer hem ska jag tvätta håret för det ser ut som ett frizzrufs just nu pga det fuktiga vädret som suger... imorgon går jag upp tidigt och är fit for fight angående att jobba :D hoppas det inte är allt för fint väder bara, för då kan det bli jääävligt jobbigt... alla väderguider säger ju olika saker. SMHI suger. Man kan aldrig lita på dem. Men eftersom det är fult väder idag så kan det inte vara superduperfint imorgon i alla fall. Hihi. Så jag får en bra start iaf :D
Nu hoppade Cissi på mig, så jag ska sluta skriva onödiga saker nu :D puss <3

Kommentarer
Postat av: Trondelina

Very informative. Great site. Really professional.

2011-11-29 @ 10:13:23
URL: http://trondelina.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0